د ملي تدارکاتو اداره

ملي تدارکات
د ﻓﺴﺎد ﭘﺮ وړاﻧﺪې د ﻣﺒﺎرزې او د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﻧﻈﺎم د اﺻﻼﺣﺎﺗﻮ ﭘﻪ ﻏﺮض؛ د اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن اﺳﻼﻣﻲ ﺟﻤﻬﻮرﯾﺖ ﺟﻤﻬﻮر رﺋﯿﺲ د ١٦ ﻣﯥ ګڼﯥ ﺣﮑﻢ ﻟﻪ ﻣﺨﯥ ﭼﯥ د ١٣٩٣/٠٧/٢٠ نېټه ﺧﭙﻮر ﺷﻮ؛ د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ اداره د ﺟﻤﻬﻮري رﯾﺎﺳﺖ د ﭼﺎرو ادارې ﻟﻮی رﯾﺎﺳﺖ ﭘﻪ ﭼﻮﮐﺎټ ﮐﯥ رامنځته شوه.
د ملي تدارکاتو کمیسیون
د افغانستان اسلامي جمهوریت جمهور رئیس د ۷۵ ګڼې تقنیني فرمان په پام کې نیولو سره، د ملي تدارکاتو کمیسیون او همداراز د یوې ځانګړې کړنلارې له مخې چې د تدارکاتو د قانون اړوند حکمونو پر بنسټ ترتیب او د کمیسیون په وسیله تصویب شوې وي، کړنې ترسره کوي
د ملي تدارکاتوکمٻسیون دندې او واکونه:
د عامه تدارکاتو نافذه قانون د څلور پنځوسمې مادې د حکمونو سره سم؛ د ملي تدارکاتو کمٻسیون لاندې دندې او واکونه پر غاړه لري
١ .د اعطاء آمر له واک څخه وتلي د تدارکاتي تړونونو د ورکړې ارزونه او منظوري
٢ .د ادارو د دندو او واکونو د حدودو ټاکل
٣ .د ملي تدارکاتو کمٻسیون رئیس لخوا د ملي تدارکاتو کمٻسیون د غړیو انتخابول
٤ .د تړونونو د پلی کولو د نحوې مطابق د ادارو د اعطاء آمرینو څخه راپور اخستل
٥ .د تړونونو د ورکړې پر بنسټ د رارسٻدلو وړاندیزونو ارزونه
٦ .د تړونونو د منظورولو، ردولو او بٻرته لٻږدولو په اړه د پرٻکړې تر سره کول
٧ .د ملي تدارکاتو ادارې د وړاندیز پر بنسټ د ادارو د دندو او واکونو په حدودو باندې نوې کتنه ٨
د ملي تدارکاتو کمٻسیون په ځانګړو مواردو کې؛ د حالاتو څرنګوالي او د هٻواد غوره ګټې په پام کې نیولو سره؛ مناسبې پرٻکړې تر سره کوي.
د ملي تدارکاتو اداره
د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ اداره د اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن د اﺳﻼﻣﻲ ﺟﻤﻬﻮرﯾﺖ ﺟﻤﻬﻮر رﺋﯿﺲ د ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﺑﻨﺴټ رامنځته ﺷﻮې او د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﻧﺎﻓﺬه ﻗﺎﻧﻮن د ﺷﭙږپنځوﺳﻤﯥ ﻣﺎدې د ﺣﮑﻤﻮﻧﻮ ﺳﺮه ﺳﻢ ﻻﻧﺪې دﻧﺪې او واﮐﻮﻧﻪ ﻟﺮي:
د ادارو ﻟﺨﻮا د وړاﻧﺪې ﺷﻮﯾﻮ ﺗړوﻧﻮﻧﻮ ارزوﻧﻪ او د ﻻزﻣﯥ ﭘﺮﭔﮑړې ﭘﻪ ﻏﺮض ﭔﯥ د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ﮐﻤﭕﺴﯿﻮن ﺗﻪ وړاﻧﺪې ﮐﻮل، .
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﻧﺎﻓﺬه ﻗﺎﻧﻮن او ﮐړﻧﻼرې د ﺣﮑﻤﻮﻧﻮ ﭘﻪ ﭘﺎم ﮐﯥ ﻧﯿﻮﻟﻮ څخه ډاډ ﺗﺮﻻﺳﻪ ﮐﻮﻟﻮ ﭘﻪ ﻏﺮض د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ادارو ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﭘړاووﻧﻮ څﺨﻪ ﻣﺮاﻗﺒﺖ او څار .
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﮐړﻧﻼرې ﺳﺮه ﺳﻢ د ﺗړوﻧﻮﻧﻮ د ﭘﺮﻣﺨﺘګ څخه څﺎر .
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﭘﺎﻟﯿﺴﻲ ګﺎﻧﻮ، ﮐړﻧﻼرو، ﻻرښﻮوﻧﻮ، ﻟﻮاﯾﺤﻮ، ﻣﺘﺤﺪاﻟﻤﺎﻟﻮﻧﻮ، ﺷﺮﻃﭙﺎڼﻮ او ټﻮﻟﻮ اړوﻧﺪو ﻣﻌﯿﺎري ﺳﻨﺪوﻧﻮ )ﻧﻤﻮﻧﻮي( ﺑﺮاﺑﺮول، ﺗﺮﺗﯿﺐ او ﺗﺼﻮﯾﺐ او د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﮐړﻧﻮ د ﻏﻮره واﻟﻲ او ﺗﻮﺣﯿﺪ او ادارو ﺗﻪ ﭔﯥ ﻟﭕږدول، .
د ادارو ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ وړﺗﯿﺎ ارزول او د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ وړﺗﯿﺎ د تصدیقپاڼې ورﮐړه.
د ﻣﺘﺨﻠﻔﻮ داوﻃﻠﺒﺎﻧﻮ او ﻗﺮاردادﯾﺎﻧﻮ ﻣﺤﺮوﻣﻮل، .
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ﻧﺎﻓﺬه ﻗﺎﻧﻮن ﻟﻪ ﺣﮑﻤﻮﻧﻮ څخه د ﺳﺮﻏړوﻧﯥ ﭘﻪ ﭘﺎر اړوﻧﺪو ﺳﺮﭼﯿﻨﻮ ﺗﻪ د ﻋﺪﻟﻲ ﺗﻌﻘﯿﺐ ﭘﻪ ﻏﺮض ورﭘﭕﮋﻧﺪل.
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ اﻗﺘﺼﺎدي ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ او د ﻣﺎﻟﻮﻣﺎﺗﻮ د راﻏﻮﻧډوﻟﻮ ﭘﻪ ﻏﺮض وړاﻧﺪوﯾﻨﯥ او ﭘﻪ دې اړه ﻻزﻣﯥ ﭘﺮﭔﮑړې ﺗﺮﺳﺮه ﮐﻮل، .
ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ﮐﯥ ﻟﻪ ﻣﺎﻟﻮﻣﺎﺗﻲ ټﮑﻨﺎﻟﻮژي څخه ګټﯥ اﺧﺴﺘﻠﻮ ﻟﭙﺎره د ﭘﺎﻟﯿﺴﻲ وﺿﻊ ﮐﻮل، .
اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺳﺮﭼﯿﻨﻮ ﺗﻪ ﭘﺮاﺧﺘﯿﺎ، ﻣﺴﻠﮑﻲ وده، روزﻧﯿﺰو ﭘﺮوګﺮاﻣﻮﻧﻮ ﭘﻪ ﻻره اﭼﻮل، د ﺗﺼﺪﯾﻖ پاڼو ورﮐﻮل او د ﮐﺎدري ﭼﺎرو ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ او ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﭼﺎرو ﮐﯥ د ﮐﺎرﮐﻮوﻧﮑﻮ او ﻣﺌﻮﻇﻔﯿﻨﻮ ﻣﺴﻠﮑﻲ ﮐﻮل، .
د اړﺗﯿﺎ ﭘﻪ ﺻﻮرت ﮐﯥ د اﻋﻄﺎء آﻣﺮ د ﭘﭕﺴﻮ د واک د ﺣﺪوﻧﻮ ارزول او ﺑﯿﺎﮐﺘﻨﻪ اوﭘﻪ اړه ﭔﯥ د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ﮐﻤﭕﺴﯿﻮن ﺗﻪ وړاﻧﺪې ﮐﻮل .
د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ﻧﺎﻓﺬه ﻗﺎﻧﻮن او ﮐړﻧﻼرې ﺳﺮه ﺳﻢ د ټولو دﻧﺪو ﺑﺮاﺑﺮول، .
د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ اداره ﻧﺸﻲ ﮐﻮﻟﯽ ﭼﯥ د اﻋﻄﺎء آﻣﺮ ﭘﻪ ﺣﭕﺚ ﮐړﻧﯥ ﺗﺮﺳﺮه ﮐړي، .
د اړﺗﯿﺎ ﭘﻪ ﺻﻮرت ﮐﯥ ﮐﻮﻟﯽ ﺷﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ادارو ﮐﯥ د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ څاروونکي د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﭘړاووﻧﻮ د اﻏﭕﺰﻣﻨﺘﯿﺎ څخه د ډاډ ﺗﺮﻻﺳﻪ ﮐﻮﻟﻮ ﭘﻪ ﻏﺮض د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ د ﺗﻘﻨﯿﻨﻲ ﺳﻨﺪوﻧﻮ ﺳﺮه ﺳﻢ و ګﻤﺎري.
د ګمارنې ﭘﺮوﺳﻪ ﮐﯥ د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﻣﻬﻤﻮ ﮐﺎرﮐﻮوﻧﮑﻮ د ګمارلو ﭘﺮوﺳﻪ ﮐﯥ د ﺗﺨﺼﺺ، وړﺗﯿﺎ او روڼتیا څخه د ډاډ ﺗﺮﻻﺳﻪ ﮐﻮﻟﻮ ﭘﻪ ﻏﺮض د ﻣﻠﻲ ﺗﺪارﮐﺎﺗﻮ ادارې د اﺳﺘﺎزي ﺷﺘﻮن اړﯾﻦ دی، .
د ﻫﭕﻮاد د ﺗﺪارﮐﺎﺗﻲ ﻧﻈﺎم د اﺻﻼﺣﺎﺗﻮ د څرنګوالي ﭘﻪ اړه د ﻣﺎﻟﻮﻣﺎﺗﻮ ﺧﭙﺮول او ﭘﻮﻫﺎوی او ﻣﺎﻟﻮﻣﺎﺗﻮ ﺗﻪ د ﻻﺳﺮﺳﻲ ﻗﺎﻧﻮن ﭘﻪ ﭘﺎم ﮐﯥ ﻧﯿﻮل،
د ویب سایټ لینک